czwartek, 13 listopada 2014

Drobne, zimowe must have

Heej! Ja wiem, że ostatnio mówiłam jak bardzo denerwujące sa te świateczne reklamy.
Mówiłam, że ozdoby w sklepach, świąteczne melodyjki sa jeszcze nie na miejscu..
Ale czasami lubię sobie poplanować co mi trzeba na dany miesiąc :) 


Z takich kosmetycznych rzeczy, na zimę lubię słodkie zapachy, gęste masła do ciała, muszę nawilżać usta.
Więc planuję zaopatrzeć się w:
1. Płyn do kąpieli, bo w cieplejsze dni tylko żel i szybki prysznic
2. Masło awocado (koniecznie to, piękny zapach)
3. Poluję już od dawna na piękny bakłarzanowy lakier
4. Balsamik do ust z nivei, są nowe zapachy, chcę kokosik lub borówkę



Poza kosmetykami są także takie zimowe umilacze :
1. Oczywiście kakałko, bo co to za zimowe wieczory bez niego
2. Świeczki o pięknych zapachach
3. Ciepłe puchate skarpetki
4. Smakowe herbaty, kupowane na wage, sa najbardziej aromatyczne

I to tyle z mojej drobnej listy must have.
A co jest na waszych listach?

Pozdrawiam! :*



4 komentarze:

  1. Uwielbikam pachnące świeczki, zwłaszcza teraz jesienią, gdy są dłuuugie wieczory <3
    a te ciepluchne, grube skarpety są boskie :)
    pozdrawiam
    Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również czaję się na te masełka do ust i na świeczki! :)

    Chcesz wygrać portfel lub zegarek?
    ZAPRASZAM NA KONKURS-KLIKNIJ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim typowym must have jesiennym, są czapki, zdecydowanie.

    http://bruise-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja posiadam masełko do ust nivea orginalne oraz mariza malinowe . Polecam ;) . A jeśli chodzi o masło do ciała to posiadam perfecta pina colada i też ślicznie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń